søndag den 25. marts 2012

Ut på tur: Molde - Straumgjerde


Så er tiden kommet for å begynne å vende nesen sørover. Litt smådramatisk vær for en landkrabbe!


Har bodd på det übercoole Seilet Hotel i Molde! Mye mennesker og stor aktivitet.


Så er det bare å vente på ferjen... 


Været er ikke helt det beste, men ferjen går tross alt! Vil ikke tenke på hvordan det er å bli stående å vente i det uvisse...


Ble veldig imponert over tiltakslysten i Sykkylven/Straumgjerde. Visste jo at en del møbelprodusenter kom fra Vestlandet, men ikke at både Brunstad, Hellegjerde, Ekornes og Formfin kom fra denne lille flekken som ligger klemt mellom fjord og fjell. Det bor bare rundt 7500 personer i kommunen. Imponerende!


Har klemt litt shopping inn imellom alle fjell og ferjer. Jeg fant denne utrolig rå og fine jakken fra et italiensk merke jeg ikke kan huske navnet på. MEN dette tror jeg blir mitt neste prosjekt når jeg kommer hjem.

Gleder meg til å komme igang
OG til å komme hjem igjen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar