søndag den 25. marts 2012

Ut på tur: Bergen


NQFEtter Haugesund gikk turen til Bergen. Her skulle jeg sammen med min kollega Annette delta på årsmøtet for Norges Quilteforbund  http://www.nqf.no/ .

Vi hadde med vesker som ble dekorert på forskjellige måter av glade quiltedamer som besøkte vår workshop. Her ser du min veske: 


Jeg har frihåndsquiltet med BSR- like lange sting selv om transportøren er senket. Et lite mirakel for oss som ikke kan skryte av å være quiltere!


Og så har jeg laget brosjer og dusker samt tvinnet snoren på symaskinen. Gøy og enkelt!


Vi hadde heldigvis litt tid til å være turister. Bryggen viste seg fra sin beste side.


I de trange smugene på Bryggen fant vi dette galleriet. Gammelt håndtverk i utradisjonell utfoldelse! Tror aldri jeg kommer til å se på korssting med samme øyne igjen...


Kjempegod middag fikk vi på Restaurant Enhjørningen. Stemningsfullt og med gjennomført stil. Dejlig at være dansk i Norge!


Det finnes også butikker som ligner noe som er hentet fra et eventyr.



Er litt usikker på om jeg møtte en breiflabb eller fjern familie. Men en ting er sikkert:

WE LOVE BERGEN!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar