søndag den 7. august 2011

Ut på tur i Norge...


Jeg er i Norge og det føles veldig godt. Det har vært noen spennende dager hvor opplevelsene har stått i kø. Min reise startet i Bergen og jeg sørget for å ta en tur ut til Trollhaugen. Edvard Grieg er min favorittkomponist; synes han formidler noe av den norske folkesjelen på en fantastisk måte. Bildet over er veien opp til Trollhaugen; må si det bygger opp forventningene til det som kommer!


Det var fint vær og så stille, så stille.


Utsikten var helt utrolig;
og det beste var at jeg var alene og bare kunne nyte den i full stillhet.


Bergen by er sååå fin. Er fascinert av trehusene og de trange smugene.


Fikk selvfølgelig en fantastisk fiskesuppe! Anbefaler fiskesuppen på Aura! Supergod!!


Ferden går videre med ferje.


Motorvei til sjøs...


Foran denne forretningen så var det hele tiden 20-30 turister som tok bilder av seg selv og trollene. Et minne for livet?!


Kontrast til det tradisjonelle Norge; supertrendy hotell med design i hovedsetet. Vil du ha en anderledes hotellopplevelse så er Hotel Square i Stavanger stedet. Love it!

  
Ikke så trendy, men veldig koselig sengekamerat på Noah's Ark i Kristiansand. Det er et supert hotell for små og store.


Så til sist; men ikke minst: Gull- og sølvvinnerne i spyd i Jr. NM.
Jeg er den stolte mor til sølvvinneren! Det var så høytidlig under prisutdelingen at det kom noen tårer av stolthet og glede. En stor dag...

... og en god uke!

2 kommentarer:

  1. Gøy å se mange flotte bilder fra noe som ser ut som det har vært en innholdsrik tur.

    Gratulerer også så mye med Andrea, utrolig bra!

    SvarSlet
  2. hei dette var ett fint stykke Norge Nydlige bilder Og så er vi veldig stolte av Andrea Klem mamma

    SvarSlet