torsdag den 28. juli 2011

Noe å glede seg til


Det har vært en uvirkelig uke. Den danske statsminister sa at hans hjerte frøs til is da han hørte om tragedien som utspant seg på Utøya. Det tror jeg alle kan nikke gjenkennende til. Men han sa også at han hjerte holder på å tine igjen etter å ha sett all den kjærlighet som det norske folk har mobilisert.

Jeg holder på å samle ting som jeg gleder meg til eller gleder meg over. Jeg skal reise rundt i Norge et par uker og møte mange spennende mennesker. Det gleder jeg meg til. Jeg har en datter som skal begynne å studere i Danmark. Det gleder jeg meg over. Jeg har en nevø som skal konfirmeres. Det gleder jeg meg til. Jeg har noen kreative prosjekter som venter. Det gleder jeg meg til å komme igang med. Under ser du et av dem:


IKEA har alltid stått mitt hjerte nært. De har en hjemmeside og en blog i Sverige som strutter av morsomme og gode ideer http://livethemma.ikea.se/ Jeg har funnet denne krakken eller pallen på svensk, som jeg gleder meg utrolig til å lage! 

Livet skal gå videre, og jeg tror det blir enklere om man har noe å glede seg til. 
 

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig. Det er så utrolig viktig å glede seg til, med og over. Og ikke minst dele denne gleden med alle som er rundt en. God tur og lykke til. :0)

    SvarSlet