torsdag den 28. april 2011

Japansk veske

Jeg er veldig glad i å sy. Her er en veske som jeg har sydd med mye inspiration fra Japan. De hvite sømmene som danner mønsteret på vesken er sydd med sømmene på min symaskin. Jeg har brukt en grov nål (100) og en grov tråd for å få fram en litt håndsydd effekt.

Dekoren midt på vesken er et brodert merke som jeg har laget selv. Jeg har et broderisoftware der jeg har skrevet mitt navn på japansk. Materialet som jeg har brodert på er baksiden/rusiden av en skinnbit jeg hadde liggende.

Jeg synes alltid det er vanskelig å finne håndtak eller remmer til vesker, så denne gang laget jeg det selv. Jeg tok noe kraftig anorakk snor og flettet den. Deretter flettet jeg en til og sydden de to sammen med en fjærsøm på symaskinen. Det ble kjempebra! Remmen er sterk og stabil og ser veldig proff ut.

1 kommentar:

  1. Hei og velkommen til bloggeverden. Kjempe gøy at jeg fikk overtalt deg til slutt. :) Klem

    SvarSlet